Kažot – Električna Vozila

OPĆI UVJETI SERVISA

OSNOVNI POJMOVI

Split by locals, obrt, vl. Kazimir Cukar, Kninska 32, 21000 Split, OIB 62687461132, u daljnjem tekstu “servis Kažot”, je registrirani obrt za trgovinu i usluge. 

Servis je jedna od usluga koju servis Kažot nudi, te se odnosi, ali ne i ograničava na: dijagnostiku, popravak, preventivno održavanje ili stručni pregled vozila (el. skutera, el. romobila, el. bicikli i sličnih osobnih električnih prijevoznih sredstava) – u daljnjem tekstu “uređaja”.

Klijent je fizička ili pravna osoba koja potražuje usluge servisa od strane servisa Kažot te je dužan dostaviti kontakt broj telefona ili mobitela u svrhu komunikacije obrade servisnog naloga.

Servisni nalog je elektronski ili fizički zapis Vaših osobnih podataka i kvara na Vašem uređaju, te je označen unikatnim brojem koji služi kao identifikacija Vašeg uređaja na servisu. Kažot se obvezuje dostaviti broj servisnog naloga klijentu pri zaprimanju uređaja.

OSOBNI PODACI I ZAŠTITA PRIVATNOSTI

Servis Kažot može prikupljati nužne, odnosno osnovne informacije o klijentu (ime i prezime, kontakt broj i/ili e-mail) u svrhu identifikacije i kontaktiranja Klijenta po završetku obrade servisnog naloga te pohrane informacija o prethodnim servisima na Vašem uređaju. Isto tako se obvezuje pružati zaštitu osobnih podataka klijenata prikupljenih u servisnom nalogu. 

Adrese e-pošte se mogu koristiti u svrhu promoviranja i informiranja klijenata o trenutnim pogodnostima i ponudama koje servis Kažot nudi, ali se obvezuje ponuditi mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime doda ili ukloni s liste. Podaci o klijentima su dostupni isključivo djelatnicima servisa Kažot, te su oni odgovorni za poštivanje načela zaštite privatnosti.

OPĆI UVJETI SERVISA

Uređaj se može predati na servis izravno u poslovnici servisa Kažot, na adresi:

Kažot – servis el. vozila

Kninska 32

21000 Split, Hrvatska

Iznimno, uređaj se može i dostaviti na adresu servisa poštom i/ili kurirskim službama uz predhodnu najavu i rezervaciju termina. Za uređaje dostavljene poštom u servis bez najave i rezervacije, servis ne odgovara, i nije ih obvezan zaprimiti kao uređaj na servis. 

Uređaj se preuzima iz servisa Kažot isključivo osobno, neposredno, uz predočenje broja servisnog naloga. Ukoliko broj servisnog naloga nije predočen, potrebno je dokazati vlasništvo nad uređajem, bilo računom uređaja, brojem šasije ili drugim valjanim načinom.

Kažot ne preuzima nikakvu odgovornost za privatne stvari dostavljene uz uređaj, ukoliko iste nisu evidentirane u servisnom nalogu.

Pri zaprimanju Vašeg uređaja, isti će biti pregledan od strane djelatnika servisa Kažot u svrhu evidencije bilo kakve nepravilnosti koje nisu prijavljene pri zaprimanju / kreiranju servisnog naloga, kao što su: neispravnost, mehanička oštećenja i slično, te će evidentirati stanje zaprimljenog uređaja u servisnom nalogu.

Ukoliko je uređaj neispravan zbog prodiranja vode ili druge tekućine u uređaj, Kažot zadržava pravo odbiti pružanje usluge. Zbog nemogućnosti otkrivanja prodiranja vode ili druge tekućine u Vaš uređaj pri zaprimanju, Kažot zadržava pravo obavijestiti klijenta o stanju u trenutku dijagnosticiranja uređaja. Rok za dijagnostiku kvara je 10 radnih danih dana od zaprimanja uređaja.

Servis Kažot čeka na odluku klijenta 5 radnih dana od obavijesti o troškovima popravka po završenoj dijagnostici. Po isteku tog roka uređaj se vraća klijentu uz naplatu troškova dijagnostike. Naplata dijagnostike u slučaju odustajanja od popravka naplaćuje se 25 Eura.

Rok za preuzimanje uređaja nakon završetka obrade servisnog naloga ili dijagnostike je 45 dana te je bitna stavka ovog ugovora. Ukoliko korisnik ne preuzme uređaj u roku od 45 dana nakon obavijesti Kažota o završetku servisnog naloga ili obavijesti o dijagnostici nad Vašim uređajem, koju će Kažot obaviti pozivom na Vaš kontakt broj predan u servisnom nalogu, SMS porukom (ukoliko se poziv ne ostvari), ili na email, korisnik je suglasan da će se to smatrati odreknućem od vlasništva uređaja te će se uređaj smatrati kao napuštena stvar u skladu s člankom 132. Zakona o vlasništvu i drugim stvarnim pravima. U tom slučaju Kažot može postupati s uređajem kao s pokretnom stvari koju nitko nema u svom vlasništvu sukladno članku 131. Zakona o vlasništvu i drugim stvarnim pravima te prodati istu trećim osobama, a u svrhu naplate svih svojih troškova. Klijent izričito i bezuvjetno potvrđuje da Kažot ima pravo zadržanja na predmetu popravka sukladno odredbama članka 72. Zakona o obveznim odnosima te je ovlašten na temelju članka 75. sve svoje troškove koje je imao u svezi popravka kao i druge troškove naplatiti iz vrijednosti ostvarene prodajom uređaja trećim osobama.

Ukoliko korisnik ne preuzme uređaj u roku od 20 dana po zaprimljenoj usmenoj ili pismenoj obavijesti o završetku servisa, Kažot ima pravo naplatiti troškove ležarine uređaja i to po sljedećem cijeniku:

  • od 21 – 45 dana – cijena ležarine iznosi 1 EUR po danu

  • preko 45 dana – cijena ležarine iznosi 1.5 EUR po danu

Klijent je jasno upoznat s uvjetima servisa koji su vidljivo postavljeni u servisu Kažot, na našoj web stranici, poveznici koja je jasno označena na dokumentu s brojem evidentiranog radnog naloga koje Kažot uručuje klijentu pri kreiranju servisnog naloga  ili na upit i smatramo da je klijent suglasan s navedenim uvjetima poslovanja servisa Kažot.

Servis Kažot ima pravo na izmjenu ovih uvjeta i pravila bez prethodne najave, te zadržava pravo odbijanja usluge bilo kome iz bilo kojeg razloga u bilo kojem trenutku.

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare